Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From Chip R. Bell, the bestselling author of Customers as Partners, Managers as Mentors, and Managing Knock You rSocks Off Service, partnering with Heather Shea, the former president of The Tom Peters Group's training and consulting company Provides invaluable insights into the changing world of powerful partnering Offers tools, details techniques, and provides activities and resources to help you develop successful partnerships in every enterprise Partnerships are fast becoming the primary structure of contemporary business, as organizations partner with vendors, unions, customers, and even competitors to take advantage of short-term market opportunities, leverage intellectual capital, and create more flexible and innovative enterprises. In this important guide, authors Chip Bell and Heather Shea offer an in-depth look at how we can successfully manage partnerships and build them with substance-passion, quality, heart, and soul. While many other books have examined the rational, logical, analytical sides of partnership, none has fully explored the irrational, illogical, emotional sides, which are most often what cause partnerships to falter or fail. Dance Lessons is a comprehensive guide to the interpersonal side of partnerships, revealing exactly how the champions choreograph their partnership dances for show-stopping performances. It features: new perspectives to help you decide if partnership is right for you exciting tools for selecting the right form of partnership important techniques to help you get emotionally prepared to partner smart ways to accurately pick good partners engaging activities to help you practice your partnership skills effective methods for dealing with difficult partners and partnerships vital cues that let you know when the partnership is ready to end, and helpful tips on how to end it insights on how to manage external factors that effect partnership success practical resources to help you continue to learn about effective partnering Dance Lessons shows how to develop meaningful, ethical, and soulful partnerships in every interaction throughout your work and your life.