Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Equally interested in what is and what could be, Cybertext Poetics combines ludology and cybertext theory to solve persistent problems and introduce paradigm changes in the fields of literary theory, narratology, game studies, and digital media. The book first integrates theories of print and digital literature within a more comprehensive theory capable of coming to terms with the ever-widening media varieties of literary expression, and then expands narratology far beyond its current confines resulting in multiple new possibilities for both interactive and non-interactive narratives. By focusing on a cultural mode of expression that is formally, cognitively, affectively, socially, aesthetically, ethically and rhetorically different from narratives and stories, Cybertext Poetics constructs a ludological basis for comparative game studies, shows the importance of game studies to the understanding of digital media, and argues for a plurality of transmedial ecologies.