Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Customer Service Satisfaction

Tesfatsion Sahlu Desta
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Service quality is about meeting customers' needs and requirements, and how well the service level delivered matches customers' expectations. It pays- off for the service institutions. It lends credibility to the service personnel, stimulates positive word-of-mouth, widens students' perception of value and enhances the confidence and loyalty of both customers and service people. In view of this importance, an attempt has been made in the present study to explore, analyze, and measure bank customers' and library patrons' perception on their bank and library service quality, respectively, as well as to identify the dimensions that determine their evaluation of service quality by using the SERVQUAL scale. Moreover, the relationship between service quality, customer satisfaction, propensity to recommend and switching intention was examined. Therefore, these studies have significant importance for the service institutions' managers, customers, higher education's academic staff, students, and anyone else who want to know and understand the challenges of managing service, its nature, and its dimensions for measuring it.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
100
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783639266313
Verschijningsdatum:
11/06/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
158 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.