Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Customer Relationship Marketing and Customer Retention of a Rural Bank

Customer Relationship Marketing and Customer Retention of a Rural Bank

Leslie Sajulan, Joel Tan
Paperback | Engels
€ 47,95
+ 95 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The purpose of this study was to determine the relationship between customer relationship marketing and customer retention of the 167 active demand deposit account holders of a rural bank in Panabo and to proposed an intervention scheme. Employing non-experimental quantitative research design utilizing a descriptive-correlation technique with the aid of the modified questionnaires with mean, Pearson r and Regression Analysis as statistical tools, it was established in the study that customer relationship marketing has a significant relationship with customer retention. The domain of customer relationship marketing that best influences customer retention is trust, having the highest beta coefficient. The findings signify that if the bank employees employ a high level of trust under customer relationship marketing, it could guarantee an increase in customer retention and client confidence, to demonstrate a more positive and progressive banking operation.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
76
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9786203197020
Verschijningsdatum:
19/02/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
122 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 95 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.