• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Customer Relationship Management in Electronic Markets

Gopalkrishnan R Iyer, David Bejou
Hardcover | Engels
€ 53,45
+ 106 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Edited by two experts in the fields of business and marketing, Customer Relationship Management in Electronic Markets is designed to help you build Internet relationships that lead to customer retention and long-term loyalty. With this book, you will be able to offer customers the benefits they seek in the virtual marketplace and serve their best interests. Designed for customer service workers, managers, consultants, corporate trainers, and marketing students, this valuable tool can help you with Web sites, e-mails, cookies, and other technology to attract and keep the customers who will be the most profitable for your business.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
124
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780789019448
Verschijningsdatum:
7/05/2004
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
153 mm x 226 mm
Gewicht:
385 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 106 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.