Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Technological improvements are responsible for majority of innovations in banking over past few decades. It started with introduction of personal computers and came a long way with computerized banking, Internet banking, ATMs, and CRM as the latest buzz. Customer Relationship Management Systems are adopted by the banks in order to achieve the success in the business and also business strategies can be formulated based on the predictions given by the intelligent data mining tools. CRM systems are implemented by banks to gain competitive edge over their competitors. Also, business strategies can be formulated based on the predictions given by the intelligent data mining tools. The book intends to present the CRM implementation with data mining, methods of implementation, success factors for the same and impact of data quality on data mining and CRM. A case study of Indian banks is also presented.