Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Customer Relationship Management

Concepts and Technologies

Francis Buttle, Stan Maklan
Hardcover | Engels
€ 223,95
+ 447 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Customer Relationship Management Third Edition is a much-anticipated update of a bestselling textbook, including substantial revisions to bring its coverage up to date with the very latest in CRM practice. The book introduces the concept of CRM, explains its benefits, how and why it can be used, the technologies that are deployed, and how to implement it, providing you with a guide to every aspect of CRM in your business or your studies.

Both theoretically sound and managerially relevant, the book draws on academic and independent research from a wide range of disciplines including IS, HR, project management, finance, strategy and more. Buttle and Maklan, clearly and without jargon, explain how CRM can be used throughout the customer life cycle stages of customer acquisition, retention and development. The book is illustrated liberally with screenshots from CRM software applications and case illustrations of CRM in practice.

NEW TO THIS EDITION:

  • Updated instructor support materials online
  • Full colour interior
  • Brand new international case illustrations from many industry settings
  • Substantial revisions throughout, including new content on:
    • Social media and social CRM
    • Big data and unstructured data
    • Recent advances in analytical CRM including next best action solutions
    • Marketing, sales and service automation
    • Customer self-service technologies
    • Making the business case and realising the benefits of investment in CRM

 

Ideal as a core textbook by students on CRM or related courses such as relationship marketing, database marketing or key account management, the book is also essential to industry professionals, managers involved in CRM programs and those pursuing professional qualifications or accreditation in marketing, sales or service management.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
426
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138789821
Verschijningsdatum:
1/02/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
188 mm x 244 mm
Gewicht:
1088 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 447 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.