• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Customer Loyalty in the Banking Sector of Pakistan

Bilal Afsar, Asim Rehman, Rehmat
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Customer loyalty is a topic of grave interest for both academia and practice and a base of loyal customers is found to be very beneficial and advantageous for the firms. It is always costly to attract new customers, so the managers always try to find ways to retain their current customers and concentrate on different factors which enhances the customer loyalty among the customers of the organizations. This research attempts to find the factors of customer loyalty and their relationships with banking industry in one of the developing countries i.e. Pakistan. Then analyzing the relationship among different factors a model for the customer loyalty is proposed at the end of the book.This book is really beneficial for the bank managers to formulate effective strategies to increase loyalty among their customers.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
116
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783838395487
Verschijningsdatum:
26/08/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
181 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.