• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Customer Experience 3.0

High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

John Goodman
Hardcover | Engels
€ 34,95
+ 69 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Between smartphones, social media, mobile connectivity, and a plethora of other technological innovations changing the way we do almost everything these days, your customers are expecting you to be taking advantage of it all in order to enhance their customer service experience far beyond the meeting-the-minimum experiences of days past. Unfortunately, many companies are failing to take advantage of and properly manage these service-enhancing tools that now exist, and in return they deliver a series of frustrating, disjointed transactions that end up driving people away and into the pockets of businesses getting it right. Don't let that happen to you!Customer Experience 3.0 provides firsthand guidance on what works, what doesn't--and the revenue and word-of-mouth payoff of getting it right. Having managed more than 1,000 separate customer service studies, author John A. Goodman has created an innovative customer-experience framework and step-by-step roadmap that shows readers how to: - Design and deliver flawless services and products while setting honest customer expectations - Create and implement an effective customer access strategy - Capture and leverage the voice of the customer to set priorities and improve products, services and marketing - Use CRM systems, cutting-edge metrics, and other tools to deliver customer satisfactionCompanies who get customer service right can regularly provide seamless experiences, seeming to know what customers want even before they know it themselves . . . while others end up staying generic, take stabs in the dark to try and fix the problem, and end up dropping the ball. This groundbreaking, must-have guide reveals how to delight customers using all the technological tools at their disposal.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780814433881
Verschijningsdatum:
12/08/2014
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
154 mm x 242 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.