Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Rosmarie Waldrop's Curves to the Apple brings together three highly praised and influential titles: The Reproduction of Profiles, Lawn of Excluded Middle, and Reluctant Gravities. Though originally published separately, these prose poems have always been intended as a loose trilogy of thought and feelingor of thought manifested as feeling. The author comments: "Just as the title Curves to the Apple combines the organic and geometry (not to mention myth and history of science) the poems navigate the conflicting, but inextricable claims of body and mind, especially the female body and feelings in a space of logic and physics. The poems could all be called dialogic, reaching out across a synaptic (sometimes humorous) gap to a possible 'you' (though it may be rhetorical, another point of view in the same mind). But while the 'I' dominates the first two volumes, the third gives both voices equal space and chance."