Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Toute entreprise cherche en permanence à améliorer sa performance ; quels que soient les outils employés pour y parvenir, la clé de cette performance réside toujours, en fin de compte, dans les comportements des salariés. Comment faire en sorte que les comportements dans l’entreprise génèrent de la performance ? C’est l’objet central de ce livre qui procède à une critique rigoureuse des modes de gestion des comportements dans les organisations avant de proposer un cadre théorique et opérationnel pour aborder ces problèmes de comportements. À partir d’une étude de l’absentéisme et des démarches d’amélioration de la qualité, les auteurs montrent que deux types d’insuffisances apparaissent généralement dans la gestion des comportements. Soit on considère que l’individu rationnel est le seul maître de ses comportements, soit on pense de manière illusoire que la pression collective, le poids des groupes ou la promotion des valeurs, suffira à créer chez lui des comportements. Les auteurs réconcilient les atouts de la recherche académique et de nombreuses interventions en entreprise pour développer un cadre de pensée sur les comportements en entreprise. Celui-ci permet d’intégrer ce qui, dans les comportements, relève de la logique de la personne qu’il faut essayer de comprendre mais aussi de la logique de l’organisation résidant dans sa culture réelle. L’approche proposée permet aux actions de changement de retrouver une cohérence entre les différentes ressources du management : la culture et ses valeurs fondatrices des procédures, la rationalité des systèmes d’organisation qui permettent au leadership de s arrimer et les compétences du manager.