Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In planning debates, culture is often treated as a fixed element, either as a quasi-economic resource or as a category of behaviour. Yet a wealth of research and analysis is available that moves the spotlight from the question of what culture is, towards understanding what we are doing when we talk about culture. This book brings that focus to planning research, examining culture as a socio-historical concept, and introducing a line of scholarship, both established and recent, to show what 'culture' does and why. Illustrated by case studies from planning contexts, it addresses the materialisation of abstract concepts, performance and embodiment, and social categorisation. In doing so, it shows how a deeper understanding of culture can offer new insights into the challenges that planners and planning theorists face. While Culture and Planning is aimed primarily at planning theorists, professionals and students, it has equal relevance for students of human geography or sociology and is accessible to a wider readership. In effect, it opens up the field of planning to a new realm of research, enabling readers to think beyond the bounds of what they know about planning, and to think about what they may, or may not, know about culture.