Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First published in 1990. The Hmong people, with a total population of about 5 million, have a long history of statelessness and migration. During the last century, groups of Hmong moved from southern China into Indochina and, as war refugees, about 90,000 have come to America in the last thirteen years. This book examines the alienation and cultural conflicts faced at school by the children of a small group of Hmong who have settled in La Playa, California. The education process for these children is an example of cultural conflict and adjustment patterns which may be found in many other populations in the world. The implications for educators of immigrant populations, who face and resolve cultural conflict as they learn to respect and appreciate their culture, is far-reaching and an important contribution in a highly mobile world.