Crowdfunding wordt geassocieerd met geld ophalen. Maar het is zoveel meer dan dat. Crowdfunding is marketing, sales, PR, een netwerk opbouwen …
Dit boek benadert crowdfunding vanuit een ondernemersperspectief en geeft inzichten in de verschillende vormen van crowdfunding. De focus ligt voornamelijk op reward-based crowdfunding. Als lezer duik je in een handleiding gebaseerd op succesvolle en niet-succesvolle campagnes uit de laatste vijf jaar.
Dit boek is een must-read als je je wil verdiepen in crowdfunding of wanneer je als ondernemer zelf een crowdfundingcampagne wil starten. Door de mix van theorie en praktijkcases pas je jouw verworven kennis snel en gemakkelijk toe in de praktijk.
Nathalie De Schepper heeft zich de afgelopen vijf jaar gespecialiseerd in crowdfunding. Ze ging in haar beginjaren in de leer bij Douw en Koren, destijds het meest vooraanstaande crowdfunding agency in Europa. In dit boek legt ze jou uit waarom deze financieringsvorm de moeite waard is en hoe die een impact zal hebben op het toekomstige financieringslandschap.
Het voorwoord van het boek werd geschreven door Michaël Van Droogenbroeck, financieel expert bij de VRT.
We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.