Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Effective business-related judgment and decision making today increasingly depends on the ability to think critically. However, most individuals instead tend to naturally rely on their opinions and confirmation biases. Business-related education and practice identify strengthening critical thinking skills as a key objective, yet there remains a dearth of educational tools to help business practitioners formally learn how to strengthen their critical thinking skills. This book, based on over two decades of experience formally teaching critical thinking to business students, provides such a tool. The text identifies arguments for embracing formal critical thinking techniques in business practice, identifies the objectives and measures of success for thinking critically, provides a specific process to help individuals engage in good critical thinking, identifies the special relationship between thinking critically and business ethics, and provides exercises related to emerging issues in business practices today. This text will benefit educators or practitioners interested in strengthening business-related judgment and decision making through critical thinking.