Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The present book has been designed in two sections. The first section presents a brief overview on critical thinking (CT). In particular, we provide you with a concise but clear introduction to CT, rationale of its teaching, its role in education, its status in L2-related studies, some online discussions and its propositions. In the second section, several techniques and strategies for promoting critical thinking in language classes are proposed. The authors of the present book selected these techniques based on the existing literature and models of critical thinking, the authors' extensive studies and publications on critical thinking, as well as their practical experience in language classes. These techniques comprise: concept mapping, critical discourse analysis, argumentation, emotion regulation practices, and reflective journals. In five chapters, we first introduce these techniques in sequence, and then we present our recommended procedure on how to integrate each of these programs into language classes. These step-by-step and accessible procedures are hoped to equip language learners with essential skills required to think critically.