Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Creativity in the British Television Comedy Industry

Creativity in the British Television Comedy Industry

Brett Mills, Erica Horton
Paperback | Engels
€ 80,95
+ 161 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What is it like to make television comedy? How do writers get their ideas made, and how do commissioners and producers decide what to make? How do members of the comedy industry work with large broadcasters and production companies, and what does it mean to be creative - and stay creative?

Drawing on interviews with many key writers such as Sam Bain, Paul Doolan, Graham Linehan, David Mitchell, Simon Nye and Sue Teddern, producers including Ash Atalla, Lisa Clark, Michelle Farr, Ali McPhail, Jon Plowman and Adam Tandy, and commissioners, the BBC's Shane Allen, Channel 4's Nerys Evans and Sky's Lucy Lumsden, Creativity in the British Television Comedy Industry explores the creative processes that lead to successful programme-making.

With detailed discussion of the processes by which series such as People Just Do Nothing and After Hours came to our screens, this book examines how members of the comedy industry maintain careers, manage failure, develop their craft, and stay creative.

Creativity in the British Television Comedy Industry is essential reading for students and researchers with an interest in comedy studies, television production, and the creative/media industries.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
194
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367595975
Verschijningsdatum:
14/08/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
290 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 161 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.