Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Creativity

Harriet Hawkins
Hardcover | Engels | Key Ideas in Geography
€ 243,45
+ 486 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Creativity, whether lauded as the oil of the 21st century, touted as a driver of international policy, or mobilised by activities, has been very much part of the zeitgeist of the last few decades. Offering the first accessible, but conceptually sophisticated account of the critical geographies of creativity, this title provides an entry point to the diverse ways in which creativity is conceptualized as a practice, promise, force, concept and rhetoric. It proffers these critical geographies as the means to engage with the relations and tensions between a range of forms of arts and cultural production, the cultural economy and vernacular, mundane and everyday creative practices.

Exploring a series of sites, Creativity examines theoretical and conceptual questions around the social, economic, cultural, political and pedagogic imperatives of the geographies of creativity, using these geographies as a lens to cohere broader interdisciplinary debates. Central concepts, cutting-edge research and methodological debates are made accessible with the use of inset boxes that present key ideas, case studies and research.

The text draws together interdisciplinary perspectives on creativity, enabling scholars and students within and without Geography to understand and engage with the critical geographies of creativity, their breadth and potential. The volume will prove essential reading for undergraduate and post-graduate students of creativity, cultural geography, the creative economy, cultural industries and heritage.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
394
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138813434
Verschijningsdatum:
26/09/2016
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
621 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 486 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.