Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Creative Arts Marketing

Liz Hill, Catherine O'Sullivan, Terry O'Sullivan, Brian Whitehead
Paperback | Engels
€ 59,45
+ 118 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Creative Arts Marketing third edition is a long-awaited update of a classic and influential text. A ground-breaking book when first published, it covers the core concepts of marketing and management as they apply to the arts and heritage industries with a depth that is still unrivalled.

With an emphasis on global case studies, practical examples and discussion questions and an author team that draws from rich and varied experiences in the arts management sector, the book serves as a text for students as much as it is a practitioner's guide to industry best practice.

Extensively revised to reflect the dramatic changes to this industry, this edition integrates organizational and management subject matter, reflecting the marketing function's deeper involvement in broad organizational issues.

This fully updated and revised third edition features:

  • Audience diversity and audience development
  • The impact of digital technologies on the industry
  • An exploration of the increasingly complex relationship between public and private funding for the arts
  • Ethics and sustainability issues for arts marketers
  • Cultural policy changes in the industry

Including a brand new companion website, complete with materials for tutors and students for the first time, the return of this important text will be welcomed by students, tutors and professionals in the arts.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
306
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138213760
Verschijningsdatum:
13/10/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
188 mm x 244 mm
Gewicht:
598 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 118 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.