Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As event people, we are in a powerful position. Events bring us together at a time and place for a shared purpose. We know there is a demand, a fundamental human need for people to come together. We can inspire people, creating powerful moments and memorable stories. We influence people. Sometimes we even change lives. We are in a powerful position. But events are both inspiring, and, challenging. We can (and should) use events as a catalyst to achieve our desired goal. To create attention, action, and celebration. To connect, engage, and influence. Impact in that moment, and for the future. But it's not easy. Events have 2 sides. They are inspiring and challenging. And sometimes we spend too much time on the wrong side. Event people are passionate, we work hard, and we deserve to do well. It is difficult to always get it right, but it is possible. We can learn so much from each others lived experiences, our real-world learnings. And after 25+ years in the industry, I now want to share my learnings. To help event people, and event owners succeed in our influential but challenging world of events. As an Advisor, Speaker, Mentor, and host of 'The Event Show', I am hoping to connect people to meaningful knowledge, insights from some of the worlds more interesting thinkers, leading events, and event people. And so, I hope this book will help event people and teams to work better and live better. To have more influence.