Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Museum and other non-profit professionals have begun to realize that the complete visitor experience is the key to repeat attendance, successful fundraising, and building audience loyalty. Taking lessons learned by successful experience-shapers in the for-profit world, Stephanie Weaver distills this knowledge for museums and other organizations which depend on visitor satisfaction for success. Is your institution welcoming? Are the bathrooms clean? Does the staff communicate well? Are there enough places to sit? These practical matters may mean more to creating a loyal following than any exhibit or program the institution develops. Weaver breaks the visitor experience down to 8 steps and provides practical guidance to museums and related institutions on how to create optimal visitor experiences for each of them. In a workshop-like format, she uses multiple examples, exercises, and resource links to walk the reader through the process.