Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Creating Confident Communicators your will learn - the difference between conversation and business communication - why public speaking is the tip of the communication iceberg - how gaining confidence in speaking will help you gain confidence in communicating - why you need a balance between Intellectual Content and Emotional Connection - how to create confidence - how to create concise impromptu responses - why you need to have clear concise introductions when introducing a speaker - why it is important to always know what your goal is in communicating, presenting and speaking - the value of body language in connecting with your audience - why vocal techniques are a powerful tool in communicating - how to put everything together for compelling motivation - why effective communication impacts on positive performance feedback - the value communication plays in giving clear instructions - importance of active listening to being a confident communicator.