Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Creating Competitive Advantage

How to Be Strategically Ahead in Changing Markets

Kevin Uphill
Paperback | Engels
€ 44,95
+ 89 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The economic environment is global, highly sophisticated and in continuous fast flux. The challenge for business leaders, executives and strategists is to read and respond agilely to trends and underlying movements to stay ahead of dynamic market flow and change. Creating Competitive Advantage sets out a compelling case for the business benefits of better market anticipation, and provides tools and approaches to develop a forward-looking strategy that will deliver these. Through theory, case studies and practical insights, the book demonstrates how better analysis of market trends and scanning of the environment combined with business model change and confident leadership can gain and maintain competitive advantage.

With the right approach, game-changing strategy can be highly accessible for all business strategists and owners, rather than as today, the almost exclusive reserve of a few brave and instinctive entrepreneurs. With tools, assessments and models to get more value out of the business data you already have and take your strategy to the next level through analytically-supported intuition, Creating Competitive Advantage gives business leaders and strategists the toolkit to move from a responsive mindset to a leading one.

Online supporting resources for this book include downloadable figures and tables from the book.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
248
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749474393
Verschijningsdatum:
23/02/2016
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 235 mm
Gewicht:
394 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 89 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.