Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Crease Folds es un libro de la artista Sarah Morris. El libro registra el tiempo, real y ficticio, durante el cual la artista realizó la película Strange Magic (2014). Morris conoció al legendario y ganador de un Oscar por el guión de Pulp Fiction, Roger Avary en el Locarno Film Festival en 2012, donde se presentó un homena je a todas las películas de la artista. Morris invitó a Avary a escribir un texto ficcional sobre ella. El libro es una yuxtaposición de ficción y fantasía sobre el proceso de construcción de una obra de arte. Strange Magic inspecciona la producción francesa y manufactura de bienes de lujo así como los recursos del capital para construcción del museo en sí mismo. Morris deconstruye la maquinaria tras el valor cultural francés -en este caso, moda, perfume, champán y arqui