Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From every angle, the world has faced unprecedented change over the past two years. Academics will be dissecting the nuance of the COVID-19 Crisis for decades to come. Yet, for all the promises of research and data, we must understand that the full impact of the pandemic -- from child development and college football seasons to healthcare breakthroughs and the future of the film industry -- will not be known for at least a generation.This book focuses on the business lessons we have learned since the pandemic began in early 2020. It takes an interdisciplinary approach to examining the effects of COVID-19 on multiple aspects of business, such as marketing and finance. At the same time, it stresses the need to consider the human element of business above all else, showing that people are the most important piece of what has become a devastating and unpredictable puzzle.