Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines the need for the development of an expanded theoretical foundation of counselor education which will serve to better prepare school counselors for effectively meeting student counseling needs in the 21st century. This process includes a rethinking of meanings and outcomes associated with counselor education, the counseling process, the role of the school counselor, and the political implications embedded in educational counseling. The expanded theoretical framework includes questioning the applicability and relevance-to-practice of current counselor education, a critical analysis of psychological philosophy, investigating the principles behind critical theory, feminist theory, and postmodernism, unveiling exclusionary aspects of current counseling theory and practice. Brotherton calls for a pedagogy of inclusion and fluidity in counselor education that will be capable of handling the issues surrounding diversity, multiplicity, and exclusion that are challenging American schools.