Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The need to position Christianity in relation to other religions notably Judaism and Islam, has brought about renewed interest in the theme of creation, which has been off the theological agenda for much of this century. Environmentalists, biologists feminists and process theologians have all registered concerns from their particular standpoints, about the way the traditional doctrine of creation characterises the relationship between the cosmos and its creator. The holism of the New Age and its resonance with eastern patterns of thought seems to offer something radically different from the Judaeo-Christian understanding of creation. In the light of these concerns the author argues for the doctrine of creation as a distinctively Christian article of faith. In recognising at the the same time that criticisms made of its traditional formulations must be properly acknowledged and accommodated, the author is able to use the best insights from secular disclipines to construct a theology of creation which is truly responsible.