Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Based on in-depth study of the electronics giant Philips, "Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies" examines the key factors which have determined the success or failure of new technologies and the global competitiveness of firms within a major European consumer industry. Drawing on the insights gained from intensive empirical research into the company's growth, structure and competitive strategy, the book traces the reciprocal influences of Philips and of European Community policymaking on each other and on the development of the industry since the 1970s. The core of the book focuses on detailed case studies of three major technological initiatives, and analyses the reasons for their success or failure: the European VCR (Video Cassette Recorder) industry and Philips' VCR 2000 format; Philips and the development of the European HDTV (High Definition Television) system; and Philips' CD-i (Compact Disc-interactive) project. All three studies raise important issues of competition, collaboration, technology and the role of public policy, with a firm theoretical grounding in the most relevant and up-to-date academic research. In addition to providing an instructive analysis of the performance of an industry at the levels of the firm, the state and the European Community, the book emphasises that the strategies and policies discussed were adopted largely in response to the global challenge from the USA and, above all, Japan.