Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Corporate Social Responsibility und Konsumentenverhalten

Corporate Social Responsibility und Konsumentenverhalten

Einflussfaktoren und Erfolgswirkungen bei kurzlebigen Konsumgütern

Julian Probst
€ 49,45
+ 98 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Stärker als je zuvor wird gesellschaftlich verantwortungsvolles Handeln von Unternehmen (CSR) für Konsumenten zum kaufentscheidenden Faktor. Das Buch klassifiziert die unterschiedlichen Gestaltungsmöglichkeiten des sozial-ökologischen Engagements und beschreibt die Einflussfaktoren auf die Wirkung der Aktivitäten bei den Konsumenten. Am Beispiel der Konsumgüterindustrie werden mittels einer wissenschaftlichen Studie Ansätze aufgezeigt wie CSR-Aktivitäten in die Unternehmenstätigkeit zu integrieren sind um neben der Übernahme von gesellschaftlicher Verantwortung zugleich gezielt Wettbewerbsvorteile zu generieren. Dabei bietet das Buch einen guten Überblick über Theorien und Erklärungsansätze des CSR-Gedankens. Die Erkenntnisse zu den Erfolgsfaktoren von CSR sind gleichermaßen für interessierte Studenten, die wissenschaftliche Forschung im Bereich Nachhaltigkeitsmarketing als auch für Unternehmen interessant welche wirksame CSR-Strategien entwickeln möchten.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
190
Taal:
Duits
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783869242743
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
147 mm x 210 mm
Gewicht:
284 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 98 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.