Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Corporate Social Responsibility (CSR) as a Public Relations Strategy

Corporate Social Responsibility (CSR) as a Public Relations Strategy

Kathrin Bauer
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Economic developments of the last several decades have changed the economic and social structures of industrialized and developing countries, leading to new business opportunities but also to terrifying social risks and rising ecological catastrophes worldwide. Multinationals are increasingly expected by their stakeholders to find strategies and ways to respond to these global challenges, to play a more active role in addressing social issues, and to take responsibility for their actions in developing countries. Kathrin Bauer describes in her report how corporations can balance these societal demands and stakeholders' expectations with the goals of their company by using corporate social responsibility (CSR) as a public relations strategy. She explains how CSR can be used proactively as an opportunity to improve a corporation's image and financial success and/or reactively as a response to arising conflicts and crises. Both strategic approaches are discussed in detail and illustrated with practical examples from business operations in Latin America. The report is aimed at CSR and communications managers as well as those interested in responsible business operations.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
96
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783639078657
Verschijningsdatum:
29/08/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
140 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.