Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Economic developments of the last several decades have changed the economic and social structures of industrialized and developing countries, leading to new business opportunities but also to terrifying social risks and rising ecological catastrophes worldwide. Multinationals are increasingly expected by their stakeholders to find strategies and ways to respond to these global challenges, to play a more active role in addressing social issues, and to take responsibility for their actions in developing countries. Kathrin Bauer describes in her report how corporations can balance these societal demands and stakeholders' expectations with the goals of their company by using corporate social responsibility (CSR) as a public relations strategy. She explains how CSR can be used proactively as an opportunity to improve a corporation's image and financial success and/or reactively as a response to arising conflicts and crises. Both strategic approaches are discussed in detail and illustrated with practical examples from business operations in Latin America. The report is aimed at CSR and communications managers as well as those interested in responsible business operations.