Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Corporate Social in Emerging Economies

Reality and Illusion

Cosmina Lelia Voinea, Cosmin Fratostiteanu
€ 56,95
+ 113 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Over the last few decades, emerging markets have increased their share in world GDP and have come to play a prominent and growing role in global business. Their period of impressive growth was triggered by major global advances such as economic liberalization and governance reforms and deregulation.

As governments and policy makers have permitted global competition from the more advanced, developed world, the prospect of millions of consumers in developing countries not only encourages locals to start businesses, but also appeals to multinational enterprises overseas. The growing presence of emerging markets on the world stage has not been left unnoticed and many investors have contributed significant amounts of capital with the hope of receiving major financial gains. In this context, emerging markets are particularly facing sustainability challenges due to their fast growing pace and fuzzy or inexistent sustainability regulations.

Corporate Social Responsibility in Emerging Economies represents a realistic critical overview of the state of affairs of CSR in the context of an emerging economy. It is an accessible and comprehensive diagnostic point of reference for the academic world as well as for policy makers. The topic of CSR is highly relevant for the business world and a challenging subject for the theory and literature.

This is a unique book that offers new empirical insights for policy makers and scholars of the fields of CSR, Business Ethics, Organizational Studies and related disciplines

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
192
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367734077
Verschijningsdatum:
18/12/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
369 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 113 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.