Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The book helps HR practitioners understand corporate-level concepts and their relevance to the key strategic agendas of organizations by drawing on a wide range of ideas from branding, marketing, communications, public relations and reputation management. It then examines how effective people management strategies and the role of HR specialist can contribute to this corporate agenda. This contribution lies in four key areas: organizational communications strategies, developing compelling employee value propositions and employer branding; HR strategies, employer of choice policies and talent management; creating new forms of psychological contracts and building stronger individual-organizational linkages through employee identification, employee commitment and psychological ownership; and in developing supportive employee behaviors. The book is based on a new model of the links between HR, corporate reputation and branding, developed from an extensive review and synthesis of different bodies of management literature. This model has been refined from extensive case research and practical experience in building corporate reputations and brands. Specially researched cases include Orange, Aegon, Scottish Enterprise, Hudson International, BSkyB, Standard Life Investments and the Royal Bank of Scotland.