Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Corporate Hospitality hat sich in den zurückliegenden Jahren zu einem bedeutenden Finanzierungsinstrument für Sporteventveranstalter und zu einem beliebten Kommunikationsinstrument für Unternehmen entwickelt. Untersuchungen zu den spezifischen Wirkungszusammenhängen dieses Instruments im Relationship-Marketing liegen bisher nur in Ansätzen vor. Stefan Walzel erarbeitet daher zunächst ein konsistentes Evaluationsmodell mit Fokus auf die beziehungstheoretischen Konzepte der affektiven und konativen Wirkungen. Im zweiten Schritt schlägt er alternative Forschungsdesigns zur empirischen Effizienzmessung von Corporate Hospitality bei Sportevents auf der Grundlage des Modells vor.