Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With an established body of literature on innovation and corporate entrepreneurship, this volume of "Advances in Entrepreneurship, Firm Emergence and Growth" turns to some of the leading and most promising scholars in the field to map out where we have been and provide some direction on where scholarship on this topic should proceed in the future. Topics include: a review of theory, research, and practice on corporate entrepreneurship and the behavior of managers; the central problems of managing innovation and corporate entrepreneurship and the central problems of longitudinal research on the topic; the different theoretical lens for investigating corporate entrepreneurship and the resulting research possibilities; a general systems perspective for exploring the relationship among strategy-structure-performance and corporate entrepreneurship; and international corporate entrepreneurship in terms of a knowledge-based source of competitive advantage and implications for a model of human resource management. This volume also continues the discussion of previous volumes with a provocative discussion of how to advance the field of entrepreneurship by Bill Gartner and a commentary and response to work on a signal detection theory approach to entrepreneurship.