Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents the theoretical background to risk and corporate crisis management and offers useful methods and techniques applicable to small and medium sized enterprises in the event of disastrous situations such as fire, flood, storm, etc. Unlike the vast majority of literature available in this field, this book: concentrates on small and medium business organisations; presents a comprehensive approach to crisis management involving all aspects of business operations; adopts a systems approach at an organisational and crisis management levels; approaches disaster recovery by identifying targets, instruments and policies during various phases of the crisis management process; and employs commonly available software programs. This series: provides an international perspective to the study of business, with a special emphasis on management and marketing issues; and, deals with such topics as globalization, international business negotiations, cross-cultural communication, entry strategies, doing business in different regions, and future trends. It also focuses on the development of international business theory, methodological issues, the results of empirical studies and the findings of practitioners.