Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Economie
  5. Corporate Communications Principles and Practices Corporate Communications

Corporate Communications Principles and Practices Corporate Communications

Principles and Practices

Jaishri Jethwaney
Paperback | Engels | Oxford Higher Education
€ 25,45
+ 50 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Corporate Communications: Principles and Practices is a comprehensive textbook designed to meet the requirements of the post graduate students studying mass communication and public relations. It is developed to help the students understand the various aspects of corporate communication. The book uses a lot of real life recent examples and cases to elucidate its conceptions.

The book begins with introducing the concept, evolution and the importance of corporate reputation management in corporate communication, and goes on to describe the notion of employee communication and the various tools used for managing government relations. It also describes the significance and types of media and media relations, as well as brand promotion. It pays special attention to practices followed by various countries with respect to corporate social responsibility and explores the growth of financial communication in Indian financial systems and the financial media. The book concludes with chapters on crisis communication, some researches and the Laws and Ethics followed in the corporate vis-à-vis the kind of communication practiced.

Owing to its balanced approach, the book would be a benefit for mass communication and public relations students, as well as a useful reference for professionals.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
432
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780198063650
Verschijningsdatum:
17/01/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
183 mm x 239 mm
Gewicht:
657 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 50 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.