Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Corporate Communication

Principles and Practice

Jaishri Jethwaney
Paperback | Engels
€ 41,95
+ 83 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A comprehensive and engaging textbook that helps in understanding the underlying concepts and real-life strategies of communication in modern day corporate set-ups.

A non-exhaustive list of the functions of corporate communication involves identifying and segmenting stakeholders, promoting brand positioning, selecting appropriate channels of internal and external communication, and managing crisis and reputation, among others. This second revised edition of Corporate Communications: Principles and Practice--a well-accepted textbook designed for the students of mass communication, public relations and journalism--offers a fresh perspective into all basic and critical aspects of corporate communication. It incorporates the latest changes in governmental policies and industry trends in the country to aid students relate to the contemporary environment and become industry-ready.

Key Features:

- Incorporates the changes brought about by Companies Act 2013 (CSR practices), tax reforms by Government of India (GST in place of multiple indirect tax structure) and others

- Includes citations from Encyclopedia on Corporate Reputation for global perspectives on issues.

- New global and Indian case studies with points for discussion and analytical inputs

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
460
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789352806874
Verschijningsdatum:
17/01/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
189 mm x 246 mm
Gewicht:
816 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 83 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.