Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Incorporating the Author

Kathy Bowrey
Paperback | Engels
€ 85,45
+ 170 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

As the publishing, film and music industries are dominated by Big Media conglomerates, there is often recourse to simplistic ideological and conspiratorial readings of industry dynamics. Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value: Incorporating the Author explains why copyright is much more than a creator's private property right or a mechanism through which corporations control cultural production and influence mass consumption choices.

The volume is grounded in extensive, painstakingly detailed and colourful original archival research into business histories of major successful artists including Conan Doyle, Hall Caine, Margaret Atwood, Dame Nellie Melba, Radiohead and Banksy, and the industries and genres that grew up around their activities. Chapters address big questions about how copyright generates income and how distributions of profits are allocated in the publishing, film and music industries. It includes discussion of the creation of new formats, the interplay between old media and new technologies, international copyright reform and cross-industry relations.

Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value is a wide-ranging and important resource for students and practitioners of law and policy, media studies, cultural studies and literary history.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
218
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367631154
Verschijningsdatum:
15/04/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
326 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 170 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.