Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Although words themselves cannot be owned it is when they become a compilation of words authors would normally become the owner, author and therefore retain copyright over the work. Currently this does not relate to the media release produced by public relations professionals. While it is not the purpose of this book to simplify the media release authorship, ownership and copyright issue because it is a complex one, it is the intention of this book to raise and discuss the complex relationship that exists between the media release, public relations practitioners and journalists because it is exists outside the normal boundaries of ownership, authorship and copyright.The automatic assumption of authorship, ownership and copyright being waived and therefore assigned to another person(s) may have long term ramifications that have not yet been realized.