Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Cooperative Strategy

Managing Alliances and Networks

John Child, David Faulkner, Stephen Tallman, Linda Hsieh
Hardcover | Engels
€ 249,95
+ 499 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Cooperation has become the leading strategy adopted by business and other organizations. It is taking on new forms that are adapted to changing market expectations and technological possibilities in the rapidly evolving business environment. This new edition of Cooperative Strategy provides a comprehensive view of the practical and theoretical literature concerning cooperative strategies, and the alliance and network organizational forms that are the enablers of these strategies. It takes the reader through the stages of developing a cooperative alliance, from choosing a cooperative form and selecting partners, to establishing an alliance and managing the process of cooperation. It examines cooperative strategies in different sectors as well as internationally, and discusses performance criteria and evolution of cooperation over time.

With insights from internationally recognized experts on cooperative strategy, this book presents extensive research on the topic while also addressing practical issues of alliance management. Echoing the words of the famous social psychologist Kurt Lewin that 'there is nothing so practical as a good theory', the authors provide a sound understanding of the theory and research on cooperative strategy so as to inform its practice. In this respect, this new edition follows its predecessor as an essential resource for both students and managers alike.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
624
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780198814634
Verschijningsdatum:
25/06/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
197 mm x 252 mm
Gewicht:
1456 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 499 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.