Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mess is age-old and universal, as phenomenon and as topic. The evidence collected in this book suggests, however, that the second half of the nineteenth century saw the first stirrings in Western culture of a primary interest in mess for its own sake. Messes, like modern identities, happen by accident; their representation in painting and fiction made it possible to think boldly and inventively about chance. Ranging widely--from Turner to Degas, and from Melville to Maupassant and the New Woman writers--this book outlines a style of commentary on modern life in which the ancient dichotomy of order and chaos was supplanted by a distinction between different kinds of mess.