Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The present research is an attempt to investigate "Conversational Cloze Test" (CCT). The main focus of the present study is on measuring the students' ability of English language in the schools of West Bengal. In West Bengal both English and Bengali medium schools are available and therefore the present study attempts to analyse the students' level of achievement in English and Bengali languages in English and Bengali medium schools. We earnestly hope that the findings of the present study will help in redesigning the curriculum of English language teaching, and mother tongue teaching in the schools of West Bengal. The present study critically reviews the current English language teaching methodologies used in the Bengali medium school.