Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The "Harvard Balanced Scorecard model" by Kaplan and Norton wishes to make strategies communicable and more manageable for companies across all management levels within the company. To this effect, the balanced scorecard is a qualitative controlling or performance management instrument. Only the Berliner Balanced Scorecard Approach takes the quantitative step towards a definitive formula for the Balanced Scorecard. Every perspective is given its own formula in the form of a shareholder value approach, e.g. a potential or employee perspective with the aid of the Berliner Human Resources Evaluation Model. All perspectives are linked in mathematical business context and the Berlin Balanced Scorecard Approach can be made dynamic by means of the company assessment. This makes international company management possible at all management levels and, for example, personnel management instruments can be derived such as a remuneration management system, a human resources model but also evaluations of strategies, controlling calculations and approaches to innovation evaluation. The book is aimed at practitioners in controlling, financial controlling, Human Resources and at students at universities and colleges.