Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der Strategieprozess als Ausgangspunkt der Unternehmensstrategie besitzt eine herausragende Bedeutung für den langfristigen Erfolg. Immer mehr Unternehmen erkennen seine Relevanz und beteiligen das Controlling an dessen Gestaltung und Durchführung. Jürgen Weber, Pascal Nevries, Ines Christoph, Christian Pfennig, René Rambusch und Almuth Spatz sind anhand von elf deutschen Großkonzernen den Fragen nachgegangen, wie der Strategieprozess in der Praxis ausgestaltet ist, welche Erfolgsfaktoren zu berücksichtigen sind und welche Rolle das Controlling dabei einnimmt. Neben dem Status quo zeigen die Autoren wichtige Handlungsfelder für Controller auf.