Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Written and edited by engineering contractors and industry project/maintenance managers as an easy-to-use guide for other industry professionals, this book identifies important process safety issues in the contractor-client relationship, which are not addressed by other groups and publications. While the issues may arise at any point in the life cycle of a plant, they should be resolved early in the relationship to permit a clearer focus on process safety issues. Topics covered are a general discussion of contractor safety programs; EPC (engineering, procurement, construction) contractual bases and work division as they address regulatory PSM issues; subcontractor relationships; and managing contractor-client risks.