Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vers la fin du XVIe siècle, la monodie accompagnée triomphe de la polyphonie. On prend alors l’habitude de simplifier les accompagnements de clavier, en n’écrivant que le "continuo", confié à l’orgue ou au clavecin, et doublé par le violoncelle. C’est le soin laissé à l’interprète — ici le lecteur — de compléter l’harmonie, en « réalisant » le continuo qui transparaît dans l’écriture dépouillée du poète-musicien.