Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Content marketing

Van marketeer tot uitgever

Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf, Michel Libens
Paperback | Nederlands
€ 29,99

Omschrijving

Het inspirerende handboek voor de 21e-eeuwse marketeer Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben. Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren. Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie. 'Doorspekt met interessante praktijkvoorbeelden. Relevant voor iedere marketeer en een absolute aanrader voor iedereen die een contentmarketingstrategie wil uitschrijven.' Chris Van Roey, CEO UBA 'Belgische marketeers moeten meer dan ooit meedraaien in het internationale circuit. Dit boek vergroot hun kans om een plaats in het koppeloton van Europa te veroveren.' Kurt Frenier, Vice President GM Global Marketing PepsiCo

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
184
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401438186
Verschijningsdatum:
22/11/2016
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 240 mm
Gewicht:
389 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.