Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (with Little to No Money)

Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (with Little to No Money)

Joe Pulizzi
Hardcover | Engels
€ 30,95
+ 61 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

From one of today's leading experts in content marketing, Content Inc. is the go-to guide to building a solid small business by establishing a loyal audience before you sell products or services.

In these pages, Joe Pulizzi provides a lower-risk, more effective way to create a path to success by re-engineering the process that so often leads to failure: You'll learn how to develop valuable content, build an audience around that content―and then create a product for that audience. Content Inc. walks you through the entire process, showing how to:

  • Choose a marketable content topic
  • Figure out where little or no competition exists
  • Choose your top channel for disseminating content
  • Build long-term customer loyalty
  • Monetize your product or service
  • Expand your content into multiple channels
  • Sell your content asset or scale it into a large enterprise

This updated edition includes new and enhanced coverage of platforms like TikTok, SnapChat, and Instagram, a new section about the exit strategy for the model, more practical how-tos, and current examples of companies that have successfully implemented these strategies.

Content Inc. provides an ingenious approach to business based on a profoundly simple concept: Having a singular focus on audience, and building a loyal audience directly, provide the best, most nuanced understanding of what products ultimately make the most sense to sell.

Apply the methods laid out for you in Content Inc., and create the business of your dreams.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
368
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781264257546
Verschijningsdatum:
24/05/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
150 mm x 231 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.