Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume brings together Cohen's principle articles on the sociology of tourism, published over the last three decades. Part one collects his major theoretical papers, starting with the pioneering articles of the 1970's, which contributed to the opening of the field of tourism for social science research, up to the recent work on the ongoing process of change in contemporary tourism. Part two features the author's work on the many-sided interfaces between tourism and other domains - such as religion, crime and language. Part three includes several case studies, representative of diverse aspects of the author's empirical research. The introduction places the author's work in the context of the development of the field, while the concluding chapter outlines the challenges that future developments in tourism will pose to its study.