Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Practical and engaging introduction to Law Office Management for paralegals.
Features:
Comprehensive overview of the basics of law office management in today's legal environment.
Features real-world examples of law office management issues faced in the law office today.
Includes helpful vocabulary, constructive discussion starters, and useful case excerpts underscoring core concepts. All of these help instructor's engage students with the material.
Discussion questions and case studies are provided at the end of each chapter to reinforce the material. Each chapter includes review checklists and additional resources to help students master the concepts.
Students are taught the ethical requirements of the legal business but are also challenged to understand their real-world underpinnings.
New to the Second Edition:
Updated to reflect changes in the legal profession as clients demand economically viable solutions and technology increasingly allows lawyers to provide them
Coverage of The Patient Protection and Affordable Care Act in Chapter 5.
Coverage of sustainability in facility management in Chapter 6
More focus on developing demonstrable skills useful in law office management, in the legal field, and beyond
Greater emphasis on client relationship management and legal project management by all members of the legal team
Career preparation tips in every chapter
Chapter outcomes added to the beginning of every chapter
Coverage of texts and instant messaging in Chapter 7
New section on Marketing the Law Firm in Chapter 8
Enhanced discussion of social media and its usefulness in law firm marketing